درآمد

ساخت وبلاگ

معرفی خودرو فاو بسترن B30

  • معرفی خودرو فاو بسترن B30

    فاو بسترن B30 محصولی در کارخانه‌ای با همین نام است که اخیرا به بازار خودروی ایران وارد شده است. این محصول با توجه به امکانات، ویژگی‌ها و قیمت مناسبی که دارد رقیبی جدی برای خودرو سازان داخلی مسوب می‌شود. از جمله امکانات فاو بسترن B30 می‌توان به سیستم ترمز کمکی BA، نمایشگر لمسی 7 اینچی و… اشاره کرد.

    خودرو فاو بسترن B30 از جمله جدیدترین تولیدات یک شرکت خودروسازی چینی تحت همین نام به شمار می‌رود. محصولی که همانند برخی دیگر از تولیدات شرکت چینی مذکور چندی است شاهد ورود آن به بازار ایران هستیم. در واقع انتظار می‌رود که با عرضه این خودرو در بازار داخل کشور، سازندگان چینی آن بتوانند هواداران بیشتری در ایران برای خود دست و پا کند و در عین حال خودروسازان ایرانی را نیز به شکل کاملا جدی به چالش بکشند. بر طبق روال مرسومی که طی چند سال اخیر باب بوده، خودرو فاو بسترن B30 نیز همانند سایر محصولات این شرکت چینی توسط گروه بهمن وارد بازار ایران شده است. لازم به ذکر است که علاقه‌مندان به رانندگی با خودروهای چینی پیش از ورود این خودرو به بازار، شاهد ملاقات با برادر بزرگ‌تر آن یعنی خودروی B50F بودند. حال با ورود این محصول جدید که از قیمتی کمتر از خودروی B50F برخوردار است، می‌توان انتظار داشت که تعداد مشتریان بیشتری گرد آن جمع شوند و طراحان و تولیدکنندگانش فروش پرسودتری را در بازار ما تجربه کنند. اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات کاملتری از این خودروی نسبتا جدید چینی هستید و در کنار آن تمایل به آشنایی هرچه بیشتر با امکانات، مشخصات ظاهری و همچنین ویژگی‌های فنی آن دارید، می‌توانید با ما در ادامه مطلب پیش رو همراه باشید.

    خودرو فاو
    فاو بسترن

    در مجموع خودرو فاو بسترن B30 با توجه به ویژگی‌ها، امکانات و قیمتی که از آن بهره می‌برد می‌تواند رقیبی بسیار جدی و سرسخت برای خودروهای ساخت داخل قلمداد گردد. با توجه به پیشرفت محسوسی که خودروسازان چینی طی چند سال اخیر در زمینه طراحی سر و شکل ظاهری محصولاتشان و همچنین خصوصیات فنی آنها به آن دسته یافته‌اند و مهم‌تر از آن با نظر به درجا زدن و حتی پسرفت خودروسازان داخل در زمینه‌هایی که به آن اشاره شد، طی یکی دو سال اخیر تمایل به استفاده از محصولات چینی به میزان محسوس و قابل توجهی در نزد خودرودوستان ایرانی افزایش یافته است. بر همین اساس شرکت فاو بسترن با ارائه محصول جدید خود یعنی B30 از شانس بالایی برای افزایش و گسترش سهم خود در بازار ایران برخوردار است. ادعایی که چرایی آن را می‌توان در مهم‌ترین قابلیت‌های این خودرو جستجو کرد.

    بسترن
    فاو بسترن

    مشخصات فنی خودرو فاو بسترن B30

    خودرو فاو بسترن B30 یک سدان 1270 کیلوگرمی است که از وجود یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با گنجایش 1598 سی‌سی بهره می‌برد. پیشرانه‌ای که حداکثر قدرت آن رقمی معادل 107 اسب بخار با احتساب 5500 دور در دقیقه برآورد می‌شود و حداکثر گشتاور آن هم به رقم 155 نیوتن متر با احتساب 3600 دور در دقیقه می‌رسد.

    اگرچه حداکثر سرعت خودرو فاو بسترن B30 رقمی معادل 170 کیلومتر در ساعت برآورد شده است، اما در مجموع نمی‌توان این خودروی چینی را یک رخش پرشتاب در بازار خودروهای داخل لقب داد. چرا که زمان تکمیل صفر تا صد در این خودرو چیزی در حدود 14 ثانیه است که رقم چندان چشم‌گیر و امیدوارکننده‌ای برای دوست‌داران سرعت محسوب نمی‌شود.

    در عوض شاید خودرودوستان بتوانند به جعبه دنده 6 سرعته خودکار طراحی شده برای این خودرو دل خوش کنند. قطعه‌ای که طراحی آن کار ژاپنی‌ها است و بی برو برگرد یکی از باکیفیت‌ترین قطعات به کار رفته در ساخت این خودرو به شمار می‌رود.

    از دیدگاه میزان و حجم مصرف شاید نتوان تفاوت ویژه‌ای را میان این خودرو با سایر محصولات هم‌رده برشمرد. به گونه‌ای که حجم باک خودرو فاو بسترن B30 رقمی معادل 50 لیتر بوده و استاندارد آلایندگی آن نیز یورو 5 عنوان شده است. این در حالی است که مصرف سوخت ترکیبی محصول جدید شرکت چینی فاو بسترن چیزی در حدود 6.7 لیتر به ازای پیمودن هر صد کیلومتر مسافت برآورد می‌شود. به طور کل مشخصات فنی خودرو فاو بسترن B30 کم و بیش همان چیزی است که می‌توان از یک خودروی سواری معمولی و نسبتا ارزان قیمت حاضر در بازار انتظار داشت. بر این اساس آن دسته از کسانی که به دنبال خرید یک خودروی سواری معمولی هستند می‌توانند این خودرو را در قامت یکی از گزینه‌های قابل انتخاب خود بنگرند.

    فاو بسترن

    امکانات و قابلیت‌های خودرو فاو بسترن B30

    در شرایطی که اکثر خودروهای هم رده ایرانی نهایتا به دو تکنولوژی ترمز ضد قفل (یا همان ترمز ABS) و همچنین تکنیک فشار ترمز به شکل توزیع الکترونیکی (که به صورت مخفف با عبارت EBD شناخته می‌شود) در بخش ایمنی خود مجهز هستند، خودرو فاو بسترن B30 در این بخش از وجود تکنولوژی‌های مکملی نظیر سیستم کنترل کشش TCS، سیستم ترمز کمکی BA و همچنین سامانه ویژه نگهدارنده خودرو در شیب‌های تند (یا همان HHC) در کنار سیستم کنترل خودرو در سربالایی (HAC) بهره می‌برد.

    در کنار موارد یاد شده در بالا می‌توان به قابلیت‌های دیگری نظیر وجود کیسه ایمنی هوا برای سرنشینان جلو، قابلیت کروز کنترل، سیستم باز شدن تمام درهای خودرو پس از وقوع تصادف، بهره‌مندی از ریموت کنترل مجهز به قابلیت گشودن صندوق عقب، سیستم تهویه مطبوع دستی، وجود فرمان برقی و دوربین عقب به عنوان سایر ویژگی‌های قابل توجه و قابل ذکر به کار رفته در خودرو فاو بسترن B30 اشاره کرد.

    همچنین اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که سدان نسبتا ارزان قیمت چینی مورد بحث ما به یک نمایشگر لمسی 7 اینچی مجهز بوده و در کنار آن از وجود یک سانروف خوش منظره هم بهره می‌برد. جالب این جا است که نمایشگر لمسی یاد شده از سیستم ناوبری مبتنی بر زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. امری که می‌تواند نظر سرنشینان این خودرو را تا حد قابل توجهی به خود جلب کند.

    بسترن

    مشخصات ظاهری و قیمت خودرو فاو بسترن B30

    خودرو فاو بسترن B30 از ابعادی معادل 4625 میلی‌متر طول، 1790 میلی‌متر عرض و 1500 میلی‌متر ارتفاع برخوردار است و فاصله‌ی محورهای آن از یکدیگر هم به رقم 2630 میلی‌متر می‌رسد. با این حال نوع طراحی این خودرو به گونه‌ای است که ظاهری توپر و نسبتا جمع و جور را به نمایش می‌گذارد.

    در مجموع هر چقدر بخش بیرونی خودرو فاو بسترن B30 با توجه به استانداردهای مرسوم خودروهای چینی زیبا و تاثیرگذار طراحی شده است، بخش داخلی آن و فضای درون کابین از طراحی کاملا ساده و حتی بسیار معمولی و پیش پا افتاده‌ای برخوردار است. البته این ویژگی در نوع طراحی صندلی‌های این خودرو مشاهده نمی‌شود و به طور کل با وجود طراحی ساده فضای درون کابین، این فضا تا حد قابل توجهی فراخ و دلباز جلوه می‌کند.

    هرچند که نوع طراحی ظاهر خودرو فاو بسترن B30 کاملا قابل قبول است اما در صورت طراحی مدرن‌تر فضای درون کابین، دارندگان این خودرو می‌توانستند بیش از پیش از داشتن آن به خود ببالند. با توجه به اطلاعات رسمی موجود، در حال حاضر یک دستگاه فاو بسترن B30 نو و کار نکرده با قیمتی مابین … تا … میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. شاید بتوان ادعا کرد در میان خودروهایی که در یک رده قیمتی با B30 قرار دارند، این خودروی چینی با توجه به ویژگی‌هایی که از آن برخوردار است، از قدرت رقابت قابل توجهی بهره می‌برد.منبع:مجله ستاره، مجله تایم .

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : معرفی,خودرو,فاو,بسترن,B30,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 15:14

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : 2,میلیون,تومان,در,ماه,به,صورت,100%,تضمینی,(,کار,می,کنیم,فریلنسر,),درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:49

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : راه,های,خانگی,درمان,زگیل,تناسلی, نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:58

تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

  • تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    جدیدترین تصاویرو اخبار بازیگران و هنرمندان را در ادامه این مطلب از ایران ناز میتوانید مشاهده کنید.در روزهای گذاشته بازیگران و دیگر چهره های معروف این عکس هارا در اینستاگرام ، توئیتر و … منتشر کردند.

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    احمد ایران دوست :

    تشکر از پرسنل محترم راهنمایی و رانندگی فرودگاه امام تو این گرما بابا ایول دارین …

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    الهام پاوه نژاد :

    هی تلاش می‌کنیم انرژی مثبت باشیم… هی سعی می‌کنیم تلخ نگیم! هیچ کس نمی‌خواد توضیح بده چه خبره؟!!!!! والا جون به سر شدیم از اضطراب!

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    آناهیتا همتی :

    …. از اینکه فرزندی رو با #آینده_نامعلوم به دنیا نیاوردم شاکرم…من که کودکی و نوجوانی و جوانی ام تباه شد… #ایران #کشور #مرد_سالار #زن_ستیز پی نوشت: در ایران زنان فقط هنگام رای گیری، مرئی میشوند… در بقیه ایام کاملا نامرئی اند.

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    بهاره افشاری :

    آدم دلش به همراهى رفقاش گرمه ،اینکه رفاقته ١٢ ساله باشه مثل من و امیر حسین آرمان نازنین یا یه ساله باشه مثل على شمس نویسنده قشنگ سریک فرقى نداره مهم عمقشه که حالتو خوب میکنه که یادت میندازه حواسشون بهت هست تا تو بهترین کارت رو انجام بدى. رفاقت به حرف نیست به عمل و صداقت و احترامه متقابله. ممنون که همراهم بودید در اولین اکران شهرستان هاى سریک در بابل. عکس:حسن آقا هندى نازنین

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    پانته آ بهرام

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    حدیثه تهرانی :

    تمام سفر نیمی از من نبود ، کم داشتمت همسفر همیشگیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    حسین حاجی بابایی :

    تبریک به خانم #مارال_فرجاد عزیز..برای جایزه بهترین بازیگر مکمل زن در جشنواره عشق آمریکا برای فیلم جاودانگی…(نمایی از #کنسرت #سالار_عقیلی #مهیار_علیزاده )

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    خاطره اسدی :

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیاشعه کوچیک و سردرگم آفتاب که از لای ابرها بیرون می آد رو دوست دارمیه جور امیدِضعیفِ اما هست

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    دنیا مدنی :

    inside out

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    رامبد جوان :

    سلام رفقا. ساره رشیدى و آیت بى غم و محمد جواد رضایى و امیرحسین قیاسى بچه هاى گروه من هستن لطفا و اساسى حمایتشون کنین. البته همه ى بچه ها رو حمایت کنین که همشون بچه هاى خندوانه هستن. حمایتتون انگیزه و قدرت زیادى بهشون مى ده.

    اولین عکس هومن سیدی در «طلا» با بازی نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    رز رضوی :

    یک ظهر دلنشینتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی####دوستان عزیز این دختر خانم کوچولو خوشگل بانمک که تو بغل منه دختر دوستم مریم متقیان

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    روناک یونسی :

    اگر شروع به قضاوت کردن در مورد مردم بکنی، وقت پیدا نمی کنی که آنها را دوست داشته باشی. مادر ترزا

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    رویا میرعلمی :

    با تشکر از مرکز تالگوی پاریس…آرزو‌نکن کاش شرایط ساده تر بود آرزو‌کن تو قوی تر باشی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    سارا روستاپور :

    پوشک بسته اى…..؟؟؟؟قوطى شیر …..؟؟؟بخند دخترم که به خنده تودلشادیم…

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    ساره بیات :

    ممنونم از زحمات #هادی_ساعی عزیزتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    سید علی صالحی :

    چهل روز گذشت و همچنان باور ندارم رفتنت را ، باجناق ، رفیق دوست داشتنی ، هر وقت میومدم زیارت بهم میگفتی عکس بگیر ، بزارم اینستام ، امشب به نیابت زیارت کردم و برات دو رکعت نماز خوندم ، روحت شاد رفیق

    شاهرخ استخری

    ٩ روز دیگه میام پیشت قندِبابا

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    شبنم قلی خانی :

    #ایسنا #ازدواج_کودکان #ازدواج_کودکان_را_متوقف_کنید

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    شهره لرستانی :

    فکر کنم وقتشه بعضی ها به اشتباه خودشون اعتراف کنن و استعفا بدن

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    لیلا بلوکات :

    سید جان جواد رضویان نازنین مرد بزرگ و مهربان …میلادت فرخنده تمام آرزوهای خوب برای شماتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    لیندا کیانی :

    پشت صحنه ى آخرین روزهاى یک سینمایى پُر از دل…

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    مجید واشقانی :

    از ده هزار تومان هم گذشتتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    محسن چاوشی :

    کِی بفریبد شها دولت فانی مراتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازیبا هادی جانِ حسینی دوست و رفیق «همراه» و «جسور» م. @hadi776 در نهایت تشکر میکنم از همه شماها برای این همه لطف و محبتتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    محمدرضا غفاری :

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    مهدی طارمی :

    Great Nightتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    نیوشا ضیغمی :

    مسئولین عزیز …میشه لطف بفرمایید این حباب رو تا از این بزرگتر نشده بترکونیدش …میترسیم به جایی برسه که صدای ترکیدنش گوش همگی مون رو کر کنهتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    هستی مهدوی :

    چِهل و پنج کیلومتر تا شهرم …بعد از بیست و چندی سال…پ.ن #رولَ_جان سِکو ای تابلو چه بلنَ !

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    یعقوب کریمی :

    دوست دارم عشقتصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

    تصاویر جدید بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی

 

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : تصاویر,جدید,بازیگران,و,هنرمندان,در,فضای,مجازی, نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:31

چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

  • چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    امروز خوراکی هایي را معرفی می‌کنیم که باعث سرد مزاجی و کاهش میل جنسی خصوصا در مردان می‌شوند، عده اي از میل جنسی زیادی که دارند ناراضی اند و این موضوع باعث اذيت آن ها میشود، غذاها و خوراکی ها تاثیر زیادی بر کاهش و یا افزایش میل جنسی و مزاج دارند، با تغذیه هدف دار و صحیح می‌توان تا حدود زیادی میزان میل جنسی را بازرسی کرد، در ادامه این مقاله بیشتر راجع بع این موضوع صحیت می‌کنیم.

    میل جنسی مردان به دلایل مختلفی تحت تاثیر قرار میگیرد، یکی از آن ها برنامه غذایی است. بنابر این اگر میل جنسی تان دچار مشکل شده و یا میخواهید سالم باقی بماند باید به آنچه میخورید دقت کنید. از دست دادن میل جنسی میتواند با کمبود ویتامین هاي گروه B در ارتباط باشد که به صورت کلی روی انرژی تاثیر می گذارند. کمبود زینک روی تولید تستوسترون تاثیر میگذارد و کمبود اسید چرب ها روی تولید کلی هورمون ها تاثیر می‌گذارد.

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    از این رو ویتامین ها عامل اصلی جریان خون و عملکرد ارگان ها هستند. برای تثبیت سلامت میل جنسی میوه و سبزیجات به همراه ویتامین E، A و اسید چرب هاي امگا 3 مصرف کنید. غذاهایی هم وجود دارند که میتوانند تاثیری معکوس داشته باشند. در ادامه می‌خواهم غذاهایی رابه شما معرفی کنم که میل جنسی را در مردان میکشد و شنیدن بعضی از انها ممکن است متعجب تان کند.

    لبنیات

    مشکل عدم تحمل لاکتوز دارید؟ نفخ و گاز معده میتوانند میل جنسی هرکسی را خراب کنند. متاسفانه تعداد زیادی از مردان نمی‌دانند مشکل عدم تحمل لبنیات را دارند. بنابر این به خوردن انها ادامه میدهند که در نتیجه تاثیر منفی روی میل جنسی شان میگذارد. محدود کردن مصرف لبنیات می‌تواند از این تاثیر منفی که مسلما میل جنسی مردان را می‌کشد پیشگیری کند.

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    شیر، بستنی و پنیر همگی شامل این گروه میشوند. اگر شک دارید که دچار عدم تحمل لاکتوز هستید مدتی به دنبال مصرف جای گزین هاي لبنیات باشید و ببینید آیا تغییری حاصل می‌شود یا خیر.

    الکل

    همه ی از مضرات مصرف نوشیدنی هاي الکلی با خبریم اما یک خبر بد دیگر هم برایتان دارم، مصرف آن گونه نوشیدنیها برای میل جنسی تان زهر است. مصرف الکل می‌تواند باعث مشکلاتی مانند اختلال در نعوظ شود که نتیجه اش نیز مشخص است: از بین رفتن میل جنسی.

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    اگر چنین نوشیدنی هایي مصرف میکردید و به دنبال انگیزه برای کنار گذاشتنشان بودید میل جنسی را هم به دلایلتان اضافه کنید. نوشیدنی هاي الکلی همچنین کالری بسیار بالایی نیز دارند. مصرفشان علاوه بر این‌که اندامتان را بد شکل می‌کند باعث از بین رفتن دندان ها نیز میشود.

    پاپ کورن آماده

    پاپ کورن هاي آماده بنظر انتخابی سالم و بی زحمت می‌رسند اما همین ذرت هاي نمکی میتوانند تاثیر منفی روی زندگی جنسی تان بگذارند. همه ی ما پاپ کورن دوست داریم اما پاپ کورن هاي آماده حاوی اسید پرفلووروکاتانیک هستند. باعث ایجاد اختلال در غدد درون ریز میشود و می‌تواند سطح تستوسترون را کاهش دهد. بعلاوه این مواد شیمیایی می‌توانند روی همسرتان نیز تاثیر بگذارند:

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    تحقیقات نشان داده اسید پرفلووروکاتانیک میتواند روی باروری زنان نیز تاثیر منفی بگذارد. بنابر این بهتر است درباره این میان وعده تجدید نظر کنید. اما اگر نمیتوانید از پاپ کورن بگذرید هنوز راه هایي وجوددارد، فقط کافی است خودتان ذرت بخرید و با استفاده از روغن و یک قابلمه روی اجاق تفت دهید. این روش درست کردن پاپ کورن هم سالم است و هم زندگی جنسی تان را تحت تاثیر قرار نمیدهد.

    توت فرنگی هاي غیر ارگانیک

    بر اساس آمارها در بین میوها و سبزیجاتی که با آفت کش به عمل می‌آیند، توت فرنگی حاوی بالاترین سطح آفت کش بوده است. اگر به دنبال دلیل دیگری برای خرید توت فرنگی هاي ارگانیک هستید ما آن دلیل را داریم:

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    علاوه برا خطرهایی که آفت کش ها برای سلامت دارند از جمله نقائص هنگام تولد، پارکینسون و سرطان. مصرف این مواد شیمایی میتوانند میل جنسی را نیز از بین ببرند. به یاد داشته باشید که همیشه ارگانیک خرید کنید این مواد شیمیایی میتوانند سطح استروژن را بالا ببرند که موجب کاهش تستوسترون میشود.

    نعنا

    مصرف نعنا میتواند معده را آرام کند و سوزش سر دل را التیام ببخشد، به التیام تمرکز و بهتر شدن سرفه، یبوست و حتی بوی بد دهان کمک کند. با این‌که همه ی این موارد بنظر چیزهای مثبتی می‌آیند، وقتی نوبت به زندگی جنسی تان میرسد، این سبزی خوش بو تاثیر خوبی ندارد.

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    بنابر این شاید بهتر باشد مصرف چای نعنای خودرا محدود کنید. منتوئیل موجود در نعنا نشان داده که می‌تواند سطح تستوسترن را کاهش دهد. در واقع چای نعنا را برای خانم هایي تجویز می‌کنند که میخواهند سطح تستوسترون را پایین بیاورند. « تستوسترون هورمون مردانه است ».

    میگو

    کالری میگو پایین است، سرشار است از پروتئین، جیوه کمی دارد. مقدار زیادی ویتامین و موادمعدنی دارد اما شاید گزینه مناسبی برای زندگی جنسی تان نباشد. میگوها برای این‌که رنگ خودرا از دست ندهند با hexylresorcinol اسپری میشوند این ماده شیمیایی استروژن را افزایش داده و سطح تستوسترون را کاهش می‌دهد. یک حقیقت ناخوشایند دیگر در مورد میگوها این است که تحقیقات نشان داده است:

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    حدود 20 درصد میگوهای منجمد حاوی باکتری هاي ویبریو و ایکولی هستند که باعث مسمومیت غذا می‌شوند. فرد دچار اسهال و کم آبی بدن شدید می‌شود. همه ی این‌ها موجب می‌شود میگو از جمله غذاهایی باشد که به میل جنسی مردان ضربه میزند. هرچند میگو تازه چنین مشکلاتی را برایتان به وجود نمی آورد.

    بذر کتان

    بیش از 5000 سال است که از بذر کتان به منظور التیام سلامت و التیام بخشی استفاده می‌شود. بذر کتان نه تنها سرشار است از اسید چرب هاي امگا 3 بلکه حاوی فیتوشیمیایی هایي به نام لیگانها است. همچنین سرشار از فیبر خوراکی، منیزیم، پتاسیم، منگنز و موادمعدنی مانند فسفر، آهن و مس است. با این حال آقایان قبل از این‌که در همه ی غذاها از بذر کتان استفاده کنند باید خوب فکر کنند. با این‌که بذر کتان بسیار مفید است اما برای مردان کمی مشکل ساز میشود.

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    بذر کتان حاوی فیبر و لیگنین است که به سوخت و ساز استروژن کمک می‌کنند اما وقتی مصرف بالا باشد ممکن است سطح تستوسترون را نیز کاهش دهد. توصیه می‌شود آقایان مصرف بذرکتان خود رابه یک یا دو قاشق چای خوری آن هم چند روز در هفته کاهش دهند. با اینکار هم از مزایای بذر کتان بهره برده اند و هم سطح تستوسترون کاهش نمی‌یابد.

    ودر ادامه: نقش تغذیه در روابط زناشویی

    تحقیقات نشان داده است که 20 درصد جمعیت جهان دچار اختلالات جنسی است و عده اي از آمارها حاکی ازآن است که بیش از 60 درصد اختلالات زناشویی که به طلاق منجر میشود ناشی از مشکلات جنسی و ناهمگونی بین زن و شوهر در مسایل زناشویی است. تعداد زیادی از اختلالات جنسی مانند فقدان میل جنسی، ناتوانی جنسی، ناباروری و دیگر مسایل ریشه در عدم تعادل ریشه در عدم تعادل مواد شیمیایی و هورمون ها در بدن دارد که با نظر پزشکان متخصص قابل درمان است.

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    اما یکی از عواملی که بر تمایلات جنسی اثر می‌گذارد رژیم غذایی است. رژیم غذایی نامناسب میتواند باعث کاهش میل جنسی بشود و هرچه فرد غذای مناسب تری مصرف کند، توانایی او در روابط زناشویی بیشتر میشود. یک رژیم مدیترانه اي که شامل غلات، میوه جات، سبزیجات، گردو و روغن زیتون است و هم چنین مصرف مقادیر کم شکر، غالت بدون سبوس میتواند قوای جنسی را افزایش دهد.

    غده هاي هورمون ساز

    عملکرد جنسی توسط غدد درون ریز بازرسی می‌شود. این غدد هورمونهای خاصی ترشح میکنند. برای این‌که این غدد بتواند درست عمل کنند، نیاز به مواد مغذی خاصی دارند. یکی از مهم‌ترین غددی که دراین زمینه نقش دارد، غده هیپوفیز است. نقصان در ترشح این غده میتواند منجر به نقص در اندام هاي تناسلی، یائسگی زودرس در زنان و ناتوان جنسی در مردان شود.

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    از غدد دیگر غده فوق کلیه است که مقدار کم اما مهمی از هورمونهای جنسی را تولید میکند و فرسودگی آن می‌تواند به ناتوانی جنسی یا عدم میل جنسی منجر شود. غده هیپوفیز برای عملکرد خود به ویتامین هاي گروه B، اسید پانتوتنیک، ویتامین E و روی نیاز دارد. غده فوق کلیه نیز به ویتامین هاي A, B, E, C و اسیدهای چرب اشباع نشده نیاز دارد.

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    روی از جمله آنتی اکسیدان هاي لازم برای درست کار کردن غده فوق کلیه است ضمن این‌که برای تولید تستوسترون و افزایش تعداد اسپرم بسیاری لازم است. این ماده همچنین باعث افزایش استقامت در حین فعالیت زناشویی می‌شود و احساس خستگی را از بین می‌برد. مقدار مورد نیاز روی برای بدن 40 میلی گرم در روز است. روی در صدف خوراکی بخارپز، تخم کدو، تخمه گل آفتابگردان، سیر و اسفناج یافت میشود.

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    منیزیم نیز از جمله موادی است که استقامت ماهیچه ها را افزایش می‌دهد و باعث تمدد اعصاب لازم برای فعالیت زناشویی میشود. همچنین اسیدهای چرب ضروری در تولید هورمونهای جنسی نقش دارند به ذخیره کردن ویتامین هاي محلول در چربی مثل E، D و K کمک کرده و فرد را از نظر جنسی فعال نگه می دارند. اسیدهای چرب ضروری در گیاهان دریایی، دانه کتان، کنجد، بادام، جوانه گندم و کدو تنبل به وفور وجوددارد.

    مصرف متعادل

    در طب سنتی ایران برای حفظ سلامت توجه به شش اصل ضروری است که یکی از انها «خوردنی ها و نوشیدنیها» است. بنابر دیدگاه طب سنتی بعلت تفاوت «مزاج» افراد و تفاوت در گرمی و سردی غذاها و نیز ماهیت هر بیماری و علت اختلال عملکرد جنسی، تجویز بدن بررسی غذا صحیح نیست. طبق معمول دراین موارد نمیتوان بدوت تجزیه و تحلیل مشکل بیمار از غذاها و گیاهانی مانند خرما، نعناع، زعفران، سیر، بادام، کنجد، فندق، گردو، فلفل و نخود و… استفاده کرد.

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    اگرچه غذاها بطور موثری در افزایش و کاهش میل جنسی و یا توانایی جنسی نقش دارد ولی باید توجه کرد که گاهی مصرف طولانی مدت عده اي از همین مواد خوراکی ساده بدون رعایت اصول علمی تاثیرات نامطلوبی بر فرد گذاشته و چه بسا باعث تشدید مشکل بیمار میشوند. در تحقیقی که در مورد اثر غذاها بر میل جنسی انجام شده است، 85 درصد اقلام مواد غذایی مورد استفاده در ایران اثر تقویت کننده میل جنسی داشته اند.

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    14.5 درصد مواد غذایی اثر تضعیف کننده و 27.5 درصد هم اثری بر میل جنسی نداشته اند.در تعداد زیادی از موارد دیده شده است افرادی بعلت کثرت استفاده از غذا هاي گرم به مدت طولانی دچار ضعف جنسی و پیچیده شدن بیماری خود، شده اند. بنابر این توصیه میشود با توجه به وجود مواد موثر بر عملکرد جنسی در غذا هاي روزمره بدون مشورت با فرد آگاه به طب سنتی و تنها با تکیه بر شنیده ها خوددرمانی تغذیه اي نکنید.

    ویتامین ها؛ مواد غذای حیاتی

    ویتامین A از ویتامین هاي محلول در چربی است که نقش اساسی در تولید مثل ایفا میکند. این ویتامین در سیب زمینی شیرین، هویج، کلم پیچ، شلغم، اسفناج، بروکلی، کاهو، فلفل قرمز و انبه یافت می‌شود. از ویتامین هاي گروه B تیامین «B1»، ریبوفلاوین «B2» و نیاسین «B3» برای میل جنسی طبیعی، لازم است البته ویتامین هاي B5, B6, B12 نیز برای کاهش استرس و تنظیم سطح هورمونهای بدن مفیداند.

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    ویتامین B3 «نیاسین» باعث اتساع عروق شده و گردش خون را التیام می بخشد. این ویتامین همچنین باعث ساخته شدن هورمونهای جنسی می‌شود. ویتامین B6 از افزایش میزان پرولاکتین که خود باعث کاهش میل جنسی است، پیش گیری میکند. پس بطور کلی ویتامین هاي گروه B جهت سلامت تولید مثل لازم اند.

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    منابع سرشار از ویتامین هاي گروه B عبارتند از غلات سبوس دار، تخم مرغ، حبوبات «نخود و لوبیا و…»، سویا، ماهی سالمون و دیگر ماهی هاي آزاد، انواع مغزهای گیاهی به صورت خام، کلم بروکلی، گوشت کم چرب و موز که دارای آنزیم برومیلین است ودر افزایش میل جنسی مردان موثر است. همچنین موز سرشار از پتاسیم و ویتامین هاي گروه B است. باید توجه داشت که مصرف نوشیدنی هاي الکلی باعث از بین رفتن ویتامین هاي گروه B می‌گردد.

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    ویتامین C در عملکرد سالم شماره جنسی نقش مهمی دارد. همچنین اسپرم ها را در برابر اثر رادیکال هاي آزاد که باعث چسبیدن و عدم تحرک آن ها می‌شود، محافظت می‌کند. منابع سرشار این ویتامین در مرکبات، توت فرنگی، کیوی، هلو، انبه، گوجه فرنگی و سبزی هاي برگ تیره وجوددارد.ویتامین E به تولید هورمونهای جنسی کمک کرده و گردش آن ها را بهتر می‌کند. ویتامین E در مغزها، حبوبات، غلات سبوس دار، میوه ها و سبزی ها یافت میشود.

    مواد ممنوع

    چه خوراکی هایی بخوریم تا شهوت مان کم شود؟

    مصرف بیش از حد نوشیدنی هاي کافئین دار باعث فرسودگی غدد فوق کلیوی و کاهش میل جنسی می‌گردد. مصرف زیاد کافئین با ایجاد خستگی مفرط موجب مصرف شدن تمام هورمون کورتیزول بدن میشود که این امر موجب فرسودگی غدد فوق کلیوی شده و کاهش توانایی جنسی رابه دنبال دارد. غذا هاي بسته بنید شده، فست فود و غذا هاي آماده دارای سطح بالایی از چربی هاي اشباع شده هستند.

 

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : چه,خوراکی,هایی,بخوریم,تا,شهوت,مان,کم,شود؟, نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 181 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:17

ارزیابی دیدگاه مدیران در مورد استراتژی منابع انسانی با عملکرد کارکنان

  • ارزیابی دیدگاه مدیران در مورد استراتژی منابع انسانی با عملکرد کارکنان

    دانلود پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

    ارزیابی دیدگاه مدیران در مورد استراتژی منابع انسانی با عملکرد کارکنان

    چکیده:  

    هدف: پژوهش حاضر با هدف ارزیابی دیدگاه مدیران در مورد استراتژی منابع انسانی با عملکرد کارکنان شرکت نفت و گاز غرب استان کرمانشاه  می باشد.

    روش بررسی: پژوهش حاضر یک مطالعه  توصیفی، از نوع پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق، شامل کلیه مدیران شاغل در شرکت نفت و گاز غرب استان کرمانشاه بود. حجم نمونه 60 نفر  (52 نفر مردان و 8 نفر زنان)تعیین شد. روش نمونه گیری برای این تحقیق، سرشماری بود. ابزار گرد آوری داده ها، شامل دو پرسشنامه استراتژی های منابع انسانی مدل SWOT    و ارزیابی عملکرد هرسی و گلداسمیت (1991) بود. برای تجزیه و تحلیل آماری یافته ها از روش های آمار توصیفی (میانگین، انحراف معیار، حداکثر و حداقل) و آمار استنباطی (آزمون تی، تحلیل واریانس، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه)  استفاده شد. و  محاسبات مربوط به تحلیل داده  با استفاده از نرم افزار SPSS نسخۀ 18 انجام گرفت.

    یافته ها: یافته ها  نشان می دهد که میانگین  استراتژی های منابع انسانی و  ارزیابی  عملکرد مدیران به ترتیب، 3795/3  از 5  و 7899/3  از 5 می باشد که در حد نسبتاً مطلوبی قرار دارند. 

    نتیجه گیری: نتایج ضریب همبستگی نشان داد از میان ابعاد استراتژی های منابع انسانی، نقاط ضعف و فرصت ها  با  ارزیابی عملکرد رابطه مستقیم و معناداری دارد. در کل ضریب همبستگی متغیر مستقل  استراتژی های منابع انسانی کل با ارزیابی عملکرد کل نیز 391/٠ می باشد. که این نشان دهندۀ رابطه نسبتاً مطلوبی  بین این دو متغیر مذکور می باشد. 

    واژگان کلیدی:

    مدیران

    کرمانشاه

    ارزیابی عملکرد

    شرکت نفت و گاز

    استراتژی منابع انسانی

    مقدمه

    امروزه بیشتر صاحبنظران اتفاق نظر دارند که منابع انسانی توانایی مدیر منابع انسانی در مدیریت کارکنان است که برتری یک سازمان به سازمان دیگر را رقم می زند(آموس و همکاران ، 2008: 67؛ استیارت و برون ، 2009: 372). بیش از نیمی از سازمان ها درکشورهای پیشرفته، با به کار گیری نتایج به دست آمده از تدوین استراتژی های منابع انسانی، به قابلیت های نوینی در مدیریت استراتژیک منابع انسانی خود دست یافته اند(اختر دانش و همکاران، 2008: 768). 

    بنابراین، در عصر جدید از مدیران انتظار می رود که با پیروی از مفاهیم تفکر استراتژیک و نظام گرا، استراتژی های پیچیده را طراحی، تدوین و اجرا کنندو از سرمایه معنی سازمان در قالب دارایی های نامشهود – که شامل قابلیت ها و شایستگی های منابع انسانی است- پاسداری و حمایت کنند، تا موفقیت سازمانی به دست آید(عباس پور، 1388: 65). روش های مناسب مدیریت منابع انسانی می تواند نقش مهمی در موفقیت استراتژیک سازمان ها داشته باشد. در سال 1980، رویکرد استراتژیک منابع انسانی توسط تعدادی از صاحبنظران مورد تأکید قرار گرفت و تغییر در تفکر و عمل، موجب افزایش تخصص گرایی و استفاده کمتر از عبارت «مدیریت کارکنان» در مدیریت منابع انسانی گردید(میلر ،2006:99).

     میلر معتقد است که استراتژی های منابع انسانی باید با استراتژی های سازمان هم آهنگ و یک پارچه گردد. برای ایجاد این یک پارچگی، باید اقدامات مدیریت در حوزۀ منابع انسانی با تصمیم گیری های دیگر حوزه های فعالیت سازمان هم آهنگ باشد (آرمسترانگ و بارون ، 2005: 45). از طرفی، سنجش  و ارزیابی عملکرد از گذشته های بسیار دور مورد توجه سازمان ها بوده است. امروز با توجه به رشد و اهمیت فزاینده سازمان ها در اجتماع، ارزیابی عملکرد سازمان ها  مدیران در سازمان ها مطرح       می باشد و یکی از عوامل مهم موفقیت در نظام های مختلف بوده است. تلاش صاحبنظران همیشه بر این بوده است که از ابزار سنجش معتبر در امر ارزشیابی بهره جسته و با استفاده از نتایج آن به عنوان پایه و مبنایی جهت برنامه ریزی برای رفع نواقص و ارتقاء و پیشرفت این نظام ها بهره برداری کنند. امروزه اهمیت و ضرورت ارزیابی عملکرد آن چنان محرز گردیده که در هر نظام و دستگاه اداری به عنوان امری ضروری و اجتناب ناپذیر مطرح و لازمه یک مدریت صحیح و پویا به شمار می-رود(موتمنی، 1381: 45).

    1-2. بیان مسأله

    استراتژی منابع انسانی، الگویی از تصمیماتی است كه به سیاست‌ها و رویه‌های متعلق به منابع انسانی می‌پردازد و به آن نیاز دارد. هدف از تدوین و اجرای استراتژی منابع انسانی، مرتبط ساختن سیاست‌ها و روش‌های منابع انسانی با هدف‌های استراتژیك منابع انسانی است(دفت ، 2006). استراتژی های منابع انسانی بر مقاصد خاص سازمانی متمرکز است: اینکه چه کاری باید انجام گیرد و چه چیزی باید تغییر داده شود(آرمسترانگ، 2006). با این تعاریف، استراتژی منابع انسانی را می‌توان یك (نتیجه حاصل از موجودیت سازمان) دانست. به زعم دایر و ریوز ، استراتژی های منابع انسانی، بسته های از اقدامات در زمینه منابع انسانی هستند که با یکدیگر انسجام و هماهنگی درونی دارند(بامبرگر، 1384: 591). پیتر بوکسال نیز استراتژی های منابع انسانی را به عنوان چارچوبی از ابزارها و هدف های اساسی تعریف می کند(آنتونی و همکاران، 1996: 893؛ به نقل از غلام زاده  جلالی، 1391: 146). 

    استراتژی منابع انسانی در عرصۀ نظری و کاربردی آن، دانشی جوان و نوپاست. نخستین مدل ها برای تدوین استراتژی منابع انسانی، با نگرشی عقلانی – منطقی و فنی و متکی بر «استراتژی سازمان» طراحی شده اند. این مدل ها در صورتی قابل اجرا هستند که استراتژی سازمان از قبل تهیه شده باشد. هر گونه اشتباه یا انحراف در فرایند تدوین استراتژی سازمان عیناً به استراتژی منایع انسانی نیز منتقل می شود. چارچوب دانشگاه هاروارد در سال 1984 و مدل دایر و هولد (1988) نمونه هایی از این نوع هستند (آرمسترانگ، 1381: 106). یکی از مدل های تدوین استراتژی سازمان با کاربرد گسترده، مدلSWOT    است که دیوید آن را ارائه کرده است. چارچوب ارائه شده توسط دیوید، شناسایی نقاط قوت و ضعف درون سازمان و فرصت ها و تهدید های محیطی سازمان یا مؤسسه را در یک ماتریس در تعامل با یکدیگر لحاظ می کند و از تحلیل آنها استراتژی مناسب مؤسسه استخراج می شود.  

    نام مدل سوُات (SWOT)  از ترکیب حروف اول چهار واژۀ Threat  Weakness, Opportunity, Strenght,انگلیسی ساخته شده است. تجزیه و تحلیل SWOT، شناخت نظام یافتۀ عوامل گفته شده در بالا و استراتژی هایی است که مناسب ترین ترکیب میان آنها را منعکس می سازد. این تجزیه و تحلیل بر این منطق استوار است که استراتژی های اثر بخش، قوت ها و فرصت ها را حداکثر می کند و در عین حال ضعف ها و تهدید های آن را به حداقل می رساند.

    درک قوت ها و ضعف های کلیدی منابع انسانی مؤسسه به محدود ساختن گزینه ها و انتخاب استراتژی کمک می کند. شایستگی متمایز و ضعف های عمده با توجه به معیارهای کلیدی موفقیت در بخش های مختلف شناسایی می شوند و این امر، چارچوب مفیدی برای انتخاب بهترین استراتژی به دست می دهد. تجزیه و تحلیل SWOT را برای انتخاب استراتژی می توان دست کم به سه شکل مورد استفاده قرار داد. رایج ترین کاربرد آن چارچوبی منطقی برای راهنمایی بحث های سیستماتیک موقعیت کسب و کار، استراتژی های مختلف و سرانجام انتخاب استراتژی ارائه می کند. چیزی که یک مدیر به عنوان فرصت تلقی می کند، ممکن است از دیدگاه دیگری تهدیدی بالقوه باشد. به همین صورت یک قوت در نظر مدیر ممکن است از چشم انداز دیگری ضعف باشد. ارزیابی های مختلف ممکن است منعکس کننده ملاحظات قدرت در سازمان و همین طور چشم اندازهای واقعی متفاوت باشد. نکتۀ کلیدی این است که تجزیه و تحلیل سیستماتیک SWOT بر همۀ جنبه های موقعیت مؤسسه تسری دارد و در نتیجه چارچوبی پویا و کارآمد  برای انتخاب استراتژیک ارائه می کند. 

    کاربرد دیگر تجزیه و تحلیل SWOT،  فرصت ها و تهدیدهای کلیدی خارجی به طور سیستماتیک به ضعف ها و قوت های داخلی توسط روش ساخت یافته مقایسه می شوند. هدف، یکی از چهار الگوی مشخص ترکیب میان موقعیت های داخلی و خارجی مؤسسه است. این الگوها در چهار ناحیۀ صفحه محورهای مختصات نشان داده شده اند. ناحیۀ یک (استراتژی  SO) بهترین موقعیت است. مؤسسه با چند فرصت محیطی روبروست و قوت های بسیاری دارد که استفاده از فرصت ها را ترغیب می کند. این وضعیت، استراتژی های رشد گرا برای استفاده از ترکیب دلخواه را توصیه می کند. در ناحیۀ دوم (استراتژیWO) مؤسسه دارای قوت های کلیدی است، اما با محیطی نامطلوب رویارو می شود. در این وضعیت، استراتژی ها از قوت های موجود برای ساختن فرصت های بلند مدت استفاده می کنند. در ناحیۀ سوم (استراتژی های ST)، مؤسسه با یک فرصت گران بها روبه روست امام دچار چند ضعف داخلی است. تمرکز استراتژی برای این مؤسسات، حذف ضعف های داخلی برای دنبال کردن فرصت های به دست آنده است؛ ناحیۀ چهارم (استراتژی های WT)، مؤسسه ضمن داشتن ضعف های داخلی با تهدید های مهمی نیز مواجه است. بنابراین در موقعیتی خطرناک قرار دارد و حالت دفاعی خواهد داشت(پیرس و رابینسون 1381: 310-307).

    روشن است که استراتژی منابع انسانی سازمان و روابط با کارکنان بر عملکرد سازمان مؤثر است (بیکر و گرهارت ، 1996؛ بوکسال و پرسل ، 2003). البته بنابر نظر اکثر اندیشمندان حوزۀ مدیریت منابع انسانی، میزان تأثیر استراتژی منابع انسانی و روابط کارکنان بر حسب تفاوت در عوامل اقتضایی و زمینه ای متغیر است(گرهارت  و فانگ ، 2005). یکی این عوامل، نیروی انسانی سازمان ها می باشد که یکی از مهم ترین مؤلفه ها و سرمایه های هر سازمان محسوب می شود(ساعتچی،1376).

     رشد و توسعه نیروی انسانی و افزایش مهارت، خلاقیت و دانش نیروی کار در تمام سطوح سازمان برای مدیران از دهۀ 90 میلادی یک اولویت استراتژی محسوب می شده و اکنون چنین است(بردبار، 1391). اهمیت مسئله فوق، باعث شده است که به عملکرد منابع انسانی و تعییین جایگاه و سهم آن در تولید کالا و خدمات بیش از پیش توجه شود. زیرا، یکی از استراتژی های بهره وری نیز توجه به نقش بهره وری کارکنان است(احمدی، 2000). از طرف دیگر، آنچه در ارتقاء بهره وری هر سیستم و سازمانی می تواند تأثیرات بنیادی داشته باشد منابع انسانی آن سازمان است (براندتلند،2002). 

    به عبارت دیگر شالودۀ ارتقا عملکرد، تکیه بر نیروی انسانی است و توجه به این منبع عظیم و بالقوه موجب شکوفایی و بالندگی جامعه می شود. علت این امر آن است که تنها انسان می تواند کمیت و کیفیت کار خود را ارتقا بخشد، طرحها و اندیشه های نو ارائه دهد و با خلاقیت خود مشکلات و مسائل را از پیش پای خود بردارد و در حقیقت تنها عاملی است که می تواند تغییراتی در خود محیط اطراف خود به وجود آورد(وایت، 2008). 

    یکی از مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان،  مدل ACHIEVE است. مدلی که به مدیران در تعیین وجود مشکلات در عملکرد کمک می کند، هرسی و بلانچارد هفت عامل را بر عملکرد نیروی انسانی مؤثر دانسته اند که به منظور کمک به مدیران در تعیین علت وجود مشکلات عملکرد و به وجود آمدن استراتژی های تغییر به منظور حل این مشکلات طرح ریزی گردید(رضائیان، 2002).  که عبارتند از: توانایی  (دانش و مهارت)، وضوح  (درک یا تصور نقش)، کمک  (حمایت سازمانی)، انگیزه  (انگیزش یا تمایل)، ارزیابی  (آموزش و بازخورد عملکرد)، اعتبار  (اعمال معتبر و حقوقی کارکنان)، محیط  (تناسب محیطی). در واقع مدل Achieve عوامل ذیل را به عنوان عوامل اصلی و تأثیر گذار در عملکرد نیروی انسانی معرفی نموده است(احمدی، 2000).

    بر اساس نتایج پژوهش های انجام شده،  از میان کلیۀ عوامل مؤثر در ارتقای عملکرد، نقش انسان، بسیار مهم تر از سایر عوامل است(جونز، 2008و مارک، 2007). نیروی انسانی شاغل در سازمان ها اصلی ترین سرمایه در اختیار مدیران است و مدیریت منابع انسانی مهم ترین و شاید اصلی ترین وظیفه مدیران می باشد(فصیحی، 2005). تحقیقات انجام شده، ارزیابی عملکرد کارکنان را تابعی از متغیرهای هفت گانه (توان، شناخت شغل، حمایت سازمانی، انگیزه، بازخورد عملکرد، اعتبار، سازگاری محیطی) می داند که ارتقا هر کدام از عوامل فوق منجر به افزایش عملکرد  نیروی انسانی خواهد شد. 

    از آنجا که در پژوهش حاضر از چارچوب مدل SWOT  برای استراتژی منابع انسانی و  مدل ACHIEVE برای عملکرد کارکنان استفاده می شود. از این رو محقق بر آن شد که با بهره گیری از این مدل های فوق دیدگاه مدیران شرکت نفت و گاز غرب استان کرمانشاه را در خصوص استراتژی منابع انسانی با  عملکرد کارکنان را  ارزیابی نماید.

    فهرست مطالب            

                               

                       

    فصل اول: کلیات

     1-1. مقدمه  2

    1-2. بیان مسأله 3

    1-3.  اهمیت و ضرورت تحقیق 6

    1-4. اهداف تحقیق 7

    1-4-1. هدف اصلی  7

    1-4-2. اهداف فرعی  7

    1-5.  سوالات تحقیق 8

    1-5-1. سوال اصلی 8

    1-5-2.  سوالات فرعی 8

    1-6.  فرضیات تحقیق 9

    1-6-1. فرضیه اصلی 9

    1-6-2.  فرضیات فرعی 9

    1-7.  تعاریف نظری و عملیاتی مفاهیم و شاخص ها  10

    1-8.  ویژگی های فردی پاسخگویان  16

    فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق

    2-1.  مقدمه 18

    2-2.  مفهوم و فرایند استراتژی 18

    2-2-1. تعریف استراتژی 18

    2- 2-2. مفهوم استراتژی 19

    2-2-3. مزیت رقابتی 19

    2-2-4. قابلیت های متمایز 20

     2-2-5.  هماهنگی استراتژیک 20

    2-2-6. مبانی استراتژی  21

    2-2-7. قصد استراتژیک 21

    2-3. استراتژی منبع- محور  22

    2-4. توان استراتژیک 22

     2-5. مدیریت استراتژیک 22

    2-6. تدوین استراتژی 24

    2-7. نگرش سیستماتیک به تدوین استراتژیک 24

    2-8. واقعیت فرایند تدوین استراتژی 25

    2-9. واقعیت مدیریت استراتژیک 27

     2-10. استراتژی منابع انسانی 27

    2-10-1. مدیریت استراتژیک منابع انسانی و استراتژی های منابع انسانی 27

    2-10-2. استراتژی سرباز وفادار 28

    2-10-3. استراتژی نیروی کار قراردادی 28

    2-10-4. استراتژی متخصص متعهد 29

    2-10-5. استراتژی پیمانکارانه 29

    2-11. تعریف استراتژی منابع انسانی 29

    2-12. انواع استراتژی منابع انسانی 30

    2-13. استراتژی عام منابع انسانی 30

    2-13-1. یک شرکت تولیدی 30

    2-14. استراتژی خاص منابع انسانی 31

    2-14-1. استراتژی منابع انسانی مؤسسات آموزش عالی 31

    2-15. معیارهای استراتژی اثربخش منابع انسانی 32

    2-16. تعبیری از استراتژی مطلوب منابع انسانی 32

    2-17. نقش استراتژی منابع انسانی در سازمان های متعالی و ارتباط آن با استراتژی سازمان 33

    2-18. تدوین و استقرار استراتژی منابع انسانی در سازمان های متعالی 34

    2-19. نقش استر اتژی های منابع انسانی و ارتباط آن با استراتژی سازمان 35

    2-20. تعریف عملکرد 37

    2-21. مفهوم عملکرد 38

    2-22. انواع عملکرد 40

    2-23. عملکرد از دیدگاه اسلام 41

    2-24. جلوه های عملکرد 41

    2-25. ارزیابی عملكرد 42

    2-26. تعریف ارزیابی عملكرد 42

    2-27.  اهداف ارزیابی عملکرد 43

    2-28. رویكردها و روش های ارزشیابی عملكرد 44

    2-29. فواید ارزیابی عملکرد 45

    2-30. عوامل مؤثر در ارزیابی عملکرد 46

    2-31. ارزیابی عملکرد در کشورهای مختلف 47

    2-31-1. ارزیابی عملکرد در ایران 47

    2-31-2. ارزیابی عملکرد بر مبنای استراتژی های توسعه پایدار در کانادا 47

    2-31-3. راهنمای ارزیابی عملکرد دولت محلی آمریکا 48

    2-31-4. نظام ارزیابی عملکرد در پاکستان 49

     2-31-5. بازرسی اداری  در ژاپن 49

    2-32. ارزشیابی از دیدگاه اسلام 50

    2-32-1.  ارزشیابی از دیدگاه  قرآن و احادیث 50

    2-32-2. ارزشیابی در جهان 51

    2-32-3. ارزشیابی در ایران 52

    2-33. معیارهای ارزشیابی عملکرد 52

    2-34.  ابعاد ارزیابی عملکرد دولت و بخش عمومی 54

     2-35. الگو های متداول ارزیابی عملکرد 56

    2-36. عناصر اصلی نظام ارزیابی عملکرد 57

    2-36-1. جمع آوری اطلاعات 57

    2-36-2. ارزیابی و سنجش 57

    2-36-3.  اقدامات اصلاحی 57

    2-36-4. شبکه ارتباطی 57

    2-37. کاربردهای ارزیابی عملکرد 57

    2-37-1. برنامه ریزی نیروی انسانی 57

    2-37-2.کارمند یابی و انتخاب 58

    2-37-3.آموزش و تربیت کارکنان 58

    2-37-4. تعیین مسیر شغلی 58

    2-37-5. حقوق و مزایا 58

    2-37-6. شناخت استعداد بالقوه کارکنان 59

    2-38.  كاربردهای ارزیابی عملكرد 60

     2-38-1. كاربردهای مدیریتی 60

    2-38-2.  كاربردهای پرورشی 61

    2-39. بازخورد ارزیابی عملكرد 61

     2-40. مدیریت عملكرد كارآمد 62

    2-41. ارزیابی چندگانه یا 360 درجه 62

    2-42. مدیریت بر مبنای هدف 63

    2-43. فرایند مدیریت بر مبنای هدف شامل چهار مرحله است 64

     2-44. عملکرد  نیروی انسانی 65

    2-45. نقش عملکرد در سازمان ها 65

    2-46. اهمیت عملکرد در سازمان های كشور 66

    2-47. طرح ریزی تکنولوژی اطلاعات در عملکرد سازمان 66

    2-48. تأثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد 68

    2-49. عوامل مؤثر بر عملکرد نیروی كار 70

    2-50. دیدگاه های مختلف در مورد عملکرد 71

    2-51. شاخص های عملکرد 73

    2-52. انواع شاخص های اصلی عملکرد 74

    2-53. بررسی نقش سیستم ارزیابی عملكرد كاركنان در بهسازی نیروی انسانی 74

    2-54. نقش عوامل رفاهی در ارتقای عملکرد نیروی انسانی 75

    2-55. نقش مدیریت در بهبود عملکرد کارکنان 75

    2-56. راه های بهبود عملکرد 76

    2-57. خطاهای بالقوه در سیستم‌های ارزشیابی عملكرد 76

    2-58. عوامل و ویژگی های موثر بر اثربخشی سیستم‌های ارزشیابی عملكرد 79

    2-59. دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد 80

    2-60. ارزیابی بر اساس مدیریت برمبنای هدف 81

    2-61. مزایا ی نظام ارزیابی عملكرد 82

    2-62. دلایل مخالفت اغلب سازمان‌ها با ارزیابی عملکرد 83

    2-63. مشكلات ارزیابی عملكرد 84

    2-63-1. عینیت نداشتن 84

    2-63-2. تعمیم 84

    2-63-3. سختگیری، تساهل یا محافظه كاری 84

    2-63-4. تازگی 85

    2-63-5. مقایسه 85

    2-63-6. محاكمه بجای ارزیابی 85

    2-63-7. تعصبات شخصی ارزیاب 85

    2-63-8.  پایان سخن 86

    2-64. میانگین زمانی ارزیابی عملکرد 86

    2-65. معیارهای ارزیابی عملکرد 87

    2-66. ارتباط بین ارزیابی عملکرد، ارزشیابی شغل، میزان حقوق و مزایا 88

    2-67. روش های مختلف ارزیابی عملکرد 88

    2-67-1. روش امتیازبندی 88

    2-67-2. روش رتبه‌بندی مستقیم 89

    2-67-3. روش‌های غیر متدوال 90

    2-67-4.  روش حصول اطمینان از برابری ارزیابی های انجام شده در مورد کلیه کارکنان 90

    2-67-5. خطای هاله‌ای 91

    2-67-6. عامل سنجی 92

    2-67-7. روش مبتنی بر اساس مدیریت بر مبنای هدف 92

    2-67-8. روش توصیفی 92

    2-67-9. روش قیاسی 92

    2-67-10. روش درجه بندی 92

    2-67-11. مقایسه دو به دو 92

    2-68. هدف نهایی از ارزیابی عملکرد 93

    2-69. ضرورت اندازه گیری و ارزشیابی عملکرد 93

    2-70. اشتباهات ناشی از ارزیابی عملکرد کارکنان 94

    2-71. نظریه های ارزشیابی عملکرد 97

    2-72. فرایند ارزیابی عملکرد 98

    2-73. چرخه چهار مرحله ای ارزیابی عملکرد 99

    2-73-1. جلسه گفتگو آغاز ارزیابی عملکرد 99

    2-73-2.  مرحله بررسی طی دوره ارزیابی 99

    2-73-3. مرحله سنجش نتایج ارزیابی 99

    2-73-4. جلسه گفتگو یا مصاحبه پایان دوره 100

    2-74. مبانی حاکم بر نظام ارزیابی عملکرد 100

    2-74-1. از دیدگاه مبانی ارزشی اسلام 100

    2-74-1-1. جلوگیری از خطا 100

    2-74-1-2. پیشگیری از فساد 100

    2-74-1-3.  جلوگیری از ضایع شدن منابع و امکانات 101

    2-74-1-4. انتخاب احسن در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها 101

    2-75-1. از دیدگاه علم مدیریت 101

    2-75-2-1. ارتقاء کیفیت و افزایش بهره وری 101

    2-75-2-2. تصمیم گیری بهتر 102

    2-75-2-3. جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای پاسخ گویی 102

    2-75-2-4. مشارکت عمومی کارکنان 102

    2-75-2-5.  ایجاد امکان مقایسه و رقابت سالم 103

    2-75-2-6.  ایجاد احساس مسؤلیت پذیری برای وصول به اهداف 103

    2-75-2-7. تقویت روحیه کارکنان 103

    2-75-2-8. دستیابی به راه حل های جدید متناسب 103

    2-76. اصول حاکم بر ارزیابی عملکرد 104

    2-77. الگوی فیشر برای ارزیابی عملکرد 104

    2-78. الگوی اعتبار سنجی روشی برای ارزیابی عملکرد ارگان های دولتی 105

    2-79. اهمیت ارزیابی و مدیریت عملکرد 105

    2-80. سابقه تحقیقات و مطالعات انجام گرفته در ایران 108

    2-81. سابقه تحقیقات و مطالعات انجام گرفته در خارج 121

    2-82. مدل تحلیلی تحقیق 122

    فصل سوم: روش تحقیق

    3-1. مقدمه.  124

    3-2. روش تحقیق 124

    3-3.  نوع پژوهش 125

    3-4. جامعه و نمونه آماری 125

    3-5. ابزار گرد آوری داده ها 126

    3-6. نحوه اجرا و جمع آوری داده ها 126

    3-7. روایی و پایایی ابزار اندازه گیری 127

    3-7-1.  اعتبار تحقیق 127

    3-7-2.  پایایی تحقیق 127

    3-8.  ابزار تحقیق 128

    3-9.  نرم افزار کامپیوتری 129

    3-10. روش اجرای پژوهش 129

    3-11. تجزیه و تحلیل داده ها 129

    فصل چهارم: توصیف و تحلیل داده ها

    بخش اول : توصیف داده ها    132

    4-1. مقدمه 132

    4- 2. توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنس 133

    4 - 3 . توزیع وضعیت تأهل پاسخگویان برحسب سن 134

    4- 4 . توزیع فراوانی میزان تحصیلات پاسخگویان 135

    4 - 5 . توزیع فراوانی نوع استخدام پاسخگویان 136

    4- 6 . توزیع فراوانی سابقه خدمت پاسخگویان 137

    4-7. توزیع فراوانی سابقه مدیریتی پاسخگویان 138

    4-8. توصیف گویه های متغیر نقاط قوت پاسخگویان 139

    4-9. توصیف گویه های متغیر نقاط ضعف پاسخگویان 141

    4-10. توصیف گویه های متغیر فرصت های پاسخگویان 143

    4-11. توصیف گویه های متغیر تهدیدهای پاسخگویان 145

    4-12. توصیف میانگین، انحراف معیار، حداقل نمره، حداکثرنمره  و رتبه آزمودنی ها در متغیرها 147

    4-13. توصیف شاخص متغیر توانایی (دانش و مهارت) 148

    4-14. توصیف شاخص  متغیر وضوح (درک یا تصور نقش) 149

    4-15. توصیف شاخص متغیر کمک (حمایت سازمانی) 150

    4-16. توصیف شاخص متغیر انگیزه (انگیزش یا تمایل) 151

    4-17. توصیف شاخص  متغیر ارزیابی (آموزش و بازخورد عملکرد) 152

    4-18. توصیف شاخص  متغیر اعتبار (اعمال معتبر و حقوقی کارکنان) 153

    4-19. توصیف شاخص  متغیر محیط(تناسب محیطی) 154

    4-20. میانگین، انحراف معیار، حداقل نمره، حداکثرنمره  و شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران 155

    بخش دوم: یافته های  استنباطی 156

    مقدمه 156

    تحلیل و تبیین رابطه ویژگی های فردی و استراتژی منابع انسانی با ارزیابی عملکرد 157

    4-21. آزمون تفاوت میانگین استراتژی منابع انسانی دارای جنسیت متفاوت 157

    4-22. آزمون تفاوت میانگین ابعاد ارزیابی عملکرد  در کارکنان دارای جنسیت متفاوت 158

    4-23. آزمون تحلیل واریانس مربوط به گروه های سنی در زمینۀ استراتژی منابع انسانی 159

    4-24. آزمون تحلیل واریانس مربوط به گروه های سنی در زمینۀ ارزیابی عملکرد 160

     4-25. آزمون تحلیل واریانس مربوط به گروه های تحصیلی در زمینۀ استراتژی منابع انسانی 161

    4-26. آزمون تحلیل واریانس مربوط به گروه های تحصیلی در زمینۀ ارزیابی عملکرد 162

    4-27. آزمون تحلیل واریانس مربوط به گروه های نوع استخدام در زمینۀ استراتژی منابع انسانی 163

    4-28. آزمون تحلیل واریانس مربوط به گروه های نوع استخدام در زمینۀ ارزیابی عملکرد 164

    4-29. آزمون تحلیل واریانس مربوط به گروه های سابقه خدمت در زمینۀ استراتژی منابع انسانی 165

    4-30. آزمون تحلیل واریانس مربوط به گروه های سابقه خدمت در زمینۀ ارزیابی عملکرد 166

    4-31. آزمون تحلیل واریانس مربوط به گروه های سابقه مدیریتی در زمینۀ استراتژی منابع انسانی 167

    4- 32. آزمون تحلیل واریانس مربوط به گروه های سابقه مدیریتی در زمینۀ ارزیابی عملکرد 168

    آزمون فرضیه‌ها 169

    آزمون تأثیر ابعاد استراتژی های منابع انسانی بر ارزیابی عملکرد 169

    4-33. بعد نقاط قوت  و ارزیابی عملکرد 169

    4-34. بعد نقاط ضعف  و ارزیابی عملکرد 170

     4-35. بعد فرصت ها و ارزیابی عملکرد 171

    4-36. بعد تهدیدها  و  ارزیابی عملکرد 172

    4-37. آزمون تاثیر استراتژی های منابع انسانی کل  بر ارزیابی عملکرد 173

    فصل پنجم: نتیجه گیری

    5-1. مقدمه 175

    5-2. یافته های توصیفی 175

    5-3. یافته های استنباطی 181

    5 – 4 . بحث و نتیجه گیری  188

    5-5. محدودیت های تحقیق 192

    5-6. پیشنهادات 193

    5-7. پیشنهادات برای تحقیقات آینده  194

    منابع و ضمائم

    منابع فارسی  195

    منابع لاتین 206

    ضمائم 213

    پرسشنامه 214

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : ارزیابی,دیدگاه,مدیران,در,مورد,استراتژی,منابع,انسانی,با,عملکرد,کارکنان, نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 14:09

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود



آپلود عکس 


 

 

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,چیست, نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 148 تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 19:03

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

 

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : لوازم,ارایشی,بصورت,عمده,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان و عمده, نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 207 تاريخ : دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت: 19:57

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,چیست,سرور مجازی المان, نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 165 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 17:48

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 196 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 19:37

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 19:35

لینک دوستان

خبرنامه